فقط ایمان

 

 

پاراگرافی که زندگی واقعی را می نمایاند.

 

Arthur Ashe  بازیکن افسانه ای بازیهای تنیس ویمبلدون به خاطر بیماری ایدز در سال ۱۹۹۳درگذشت. او در سال 1983 به هنگام یک جراحی قلب از خون آلوده، مبتلا به ایدز شد. او از سراسر دنیا نامه­های زیادی را از هوادارانش دریافت می­کرد. یکی از آنها پرسیده بود: چرا خداوند تو را باید برای یک چنین بیماری انتخاب کند؟

 

او پاسخ داد: هنگامی که در تمام جهان بیشتر از 50 میلیون کودک دارند تنیس بازی می­کنند از آن میان 5 میلیون نفر یاد می­گیرند که تنیس بازی کنند، 500000 نفر حرفه­ای می­شوند، 50000 نفر به میادین مسابقات راه پیدا می­کنند، 5000 نفر به موفقیت کامل می­رسند، 50 نفر به مسابقات جام ویبلدون راه می­یابند، 4 نفر به نیمه نهایی و 2 نفر به فینال. وقتی که من جام را در دستانم گرفته بودم هرگز از خداوند نپرسیدم چرا من؟ و امروز که من در رنج هستم نباید از خدا بپرسم چرا من!

 

خوشبختی تو را در خوبی و خوشی نگه می­دارد و امتحانات الهی تو را قوی، اندوه تو را انسان، شکست تو را متواضع و موفقیت تو را با شور و حرارت، اما فقط ایمان و نوع نگرش، تو را به ادامه دادن امیدوار می­کند . . .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 18:07 http://kashefedezfuly.blogsky.com

سلام
مطلب جالبی بود. استفاده کردم.
موفق باشی

پیام شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 10:01

با سلام و آرزوی تندرستی و شادکامی در سال جدید ؛

نمیدونستم وبلاگ به این قشنگی دارین . کار خوبی کردی که این مقاله رو گذاشتی.جالب بود و منم به سهم خود استفاده کردم . منتظر نوشته های زیبای بعدیت خواهم بود .

موفق و موید باشی

محمد شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 16:12 http://delle.blogsky.com

سلام
جالب بود
و خواندنی
ولی ای کاش یاد بگیریم ولی دریق
با یه خبر جئیئ اپیدم از اون حبرا که شاید با هاتش کل حال کنید به امید دیدار

جواد یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 16:01 http://without.blogsky.com

سلام

خیلی تاثیرگذار بود

ممنونم که به بلاگم سرزدین

شاد و بهاری باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد