ملکوت اعلی

بخشی از مکالمه حضرت زکریا ع با (کودکی) حضرت مریم س:

(برگرفته از فیلم مریم مقدّس)

 

حضرت زکریا ع: به چه نگاه می­کنی؟

حضرت مریم س: به آنجا.

: آن کوه؟

: از مادرم شنیده­ام که اورشلیم پشت آن کوه است. آیا خدا مرا در آنجا می­پذیرد؟

: در کودکی شبی مردی را در خواب دیدم. از او پرسیدم تو کیستی؟

 سر به زیر انداخت و با دست مرا به سکوت دعوت نمود.

 گفتم:«بد پرسیدم؟» گفت:«نه. پرسیدی و این پرسیدن عمر کودکیت را کوتاه می­کند».

اما برای رسیدن به ملکوت اعلی، گاه باید کودک شد.

: پدربزرگ! او را شناختید؟ آن مردی را که در خواب دید، شناختید؟

: بله. خودش گفت: «من مسیحا هستم».

: مسیحا! ای کاش من هم می­توانستم او را ببینم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 00:58 http://kashefedezfuly.blogsky.com

سلام .
مثل همیشه زیباست سلیقه ات رو می گم.
وبلاگ کاشف بروز است و چشم براه نظرات شما.
به هر جایی که بینی جلوه دوست
اگر دوزخ بود کانجا خوش آمد
موفق باشی
یا حق

آستان حضرت دوست یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 18:03

سلام
زیبا بود مثل بقیه مطالب وبلاگت

امیدوارم بازهم سری به (آستان حضرت دوست) بزنین...

یاس بوی مهربانی می دهد
عطر دوران جوانی می دهد

یاس ها یادآور پروانه اند
یاس ها پیغمبران خانه اند

سیمرغ.بی خانمان سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 00:44 http://banuyeordibehesht.blogfa.com

سلام
لطفا به وبلاگ سر بزنید و نظر خود را حتما در مورد آخرین نوشته بیان کنید
پیشاپیش از همفکریتان سپاسگذاریم

باران یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:52 http://baranesarab.blogfa.com/

سلام یاس مهربون
همیشه فرشته ها تو آسمون نیستند گاهی بعضی هاشونو می شه رو زمین پیدا کرد
خوشحالم که تو رو پیدا کردم
لینکتون کردم
خوشبخت باشی و سبز هر روز به وبلاگتون سر می زنم و بازم ممنون که منو لینک کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد